måndag 18 juni 2018

Veckans läsning - Vecka 25

Den här veckan må bara bestå utav fyra arbetsdagar, men den består även utav midsommarafton och därmed firande med släkt och vänner. Så vi får väl se hur bra läsningen egentligen går den här veckan. Men jag hoppas på att hinna med en massa läsning ändå. Böckerna jag hoppas hinna med under den här veckan är: Lifel1k3 av Jay Kristoff, som är en av författarna bakom en av mina absoluta favoritserier The Illuminae files, vilket gör mig riktigt taggad på att läsa den här boken. Sedan hoppas jag även på att hinna läsa The Song of Achilles av Madeline Miller, då jag är jätteintresserad av såväl mytologier som det trojanska kriget (älskar verkligen den filmen). Med andra ord tror och hoppas jag att jag kommer att ha riktigt bra läsning att se fram emot den här veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...