torsdag 11 oktober 2018

Augusti Gobstone alley unboxing | 2018


Ja du läste rätt, det här var den box som egentligen skulle ha kommit i augusti men som först nu kommit fram! Gobstone alley har kämpat med förseningar bra länge nu p.g.a flertalet olika anledningar men en av orsakerna var att de var ett väldigt nystartat företag som fullkomligt exploderade och blev väldigt populära på väldigt kort tid, vilket man naturligtvis får ha förståelse för. Dock så kan man ändå inte låta bli att bli lite frustrerad när de inte lyckats lösa sina problem på flera månader. Kolla in min unboxing för att få reda på om jag tyckte att boxen var värd att vänta på eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...