söndag 28 oktober 2018

Min största book unhaul EVER!


I och med att jag flyttar ihop med min pojkvän i en gemensam lägenhet den 1:e november, så har jag den senaste månaden plöjt igenom och därtill rensat bland alla mina saker i ett försök att slippa ta med mig saker jag inte absolut känner att jag måste ha med mig. En stor del utav det här var naturligtvis att rensa bland mina böcker, vilket jag måste säga att jag var riktigt duktig på! Jag rensade ut totalt 106 böcker i den här videon. Vilket innebar att jag sa hejdå till en hel del böcker jag verkligen gillat men som jag inte kunde se mig själv läsa om i den närmsta framtiden. Samt att det var några böcker jag ville köpa om på engelska eller bara köpa dem i snyggare utgåvor. Samt att det naturligtvis fanns några enstaka böcker som jag verkligen ogillat som jag bara inte fått tillfälle att unhaula förrän nu.

I och med den stundande flytten så säljer jag inga böcker denna gång utan alla böcker har redan donerats till Erikshjälpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...