tisdag 12 november 2019

Recension av Lilla H hälsar på

Författare: Ann Forslind
Åldersgrupp: 3-6 år
Finns hos: Bokus / Adlibris

Goodreads beskrivning
Lilla H är inte rädd för någonting. Nästan. Bara för tanten i huset bredvid. Lilla H ska smyga på henne, men hon vill gärna ha katten med sig. För katter smyger så bra. Nästan lite för bra.

Mina åsikter
Boken har riktigt fina illustrationer och berättar i princip samma saker som texten gör. Boken var riktigt spännande och händelsefull och barnen på jobbet tyckte den var riktigt bra! Ett bra sätt att förmedla det negativa med förutfattade meningar, dvs att de ofta är felaktiga.

Mitt betyg
Boken får 4 av 5 stjärnor i betyg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...