lördag 20 augusti 2016

Funko pop! & mystery minis


Nu har jag börjat samla på mig en hel del gubbar från Harry Potter-serien, jag har dock en del figurer kvar från den senaste lanseringen som jag för nuvarande håller på att samla på mig. Men idag så fick jag i alla fall Yule Ball Hermione och Neville Longbottom. Om jag får säga det själv så är Hermione supertjusig och kommer se så fin ut i skåpet med alla de andra Harry Potter-karaktärerna.

Sedan fick jag även hem de mystery minis av Game of thrones som jag beställde för några dagar sedan. Blev nästan som julafton i väntan på att öppna de små lådorna för att se vad jag fick för något. Som tur var fick jag ingen mer Arya Stark, men jag fick istället två Joffrey Baratheon. Men det är sånt man får leva med när man köper mystery minis. Sedan fick jag som ni ser även Ghost, Jon Snow och en White Walker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...