tisdag 30 augusti 2016

Just nu känner jag mest för att läsa....

Just nu håller jag på och parallelläser en väldans massa böcker som ni kanske kommer ihåg att jag brukar göra. Mitt mål just nu är (som vanligt) att försöka dra ner på detta och endast läsa en, kanske två böcker samtidigt. Detta i ett försök att vara lite mer effektiv i mitt läsande och därmed kanske även se till att avsluta mina påbörjade böcker utan längre uppehåll i mellan. Men när jag har läst ut de böcker jag håller på att läsa just nu så är jag alltså väldigt sugen på att börja läsa böckerna här på bilden. Två av dessa böcker är nya (dvs ett tillskott de senaste ca 2 veckorna) medan de andra två är hyllvärmare. Men som ni kanske kommer ihåg är jag ett jättestort Lesley Pearse fan och ser därför fram emot att läsa just Charlie, som hittills bara inte blivit av. Men nu är jag supertaggad på att läsa just den boken från henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...