lördag 27 augusti 2016

HP pop! och game of thrones - mystery minis

Igår var jag på stan för att träffa en kompis, men eftersom att jag hade några ärenden att springa innan hon kom så slutade det med att jag var där ett bra tag innan hon skulle komma. Vilket naturligtvis slutade med att jag gick till sci-fi bokhandeln igen. Hade kunnat vara där inne hur länge som helst, men jag lämnade i alla fall affären med två nya kompisar. Som ni kanske ser så är det en Harry Potter Pop! i form av Draco Malfoy. Vill så gärna ha Luna Lovegood, men hon är slut överallt så jag får nog vänta ett tag till på henne. Sedan köpte jag även en mystery mini i form av Tyrion Lannister. Dessa två figurer skall nu få ansluta sina respektive grupper/samlingar i mina hyllor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...