tisdag 9 augusti 2016

Nytt recensionsexemplar!- Elin

Bilden är lånad från Manséns blogg.
Fick ett spontanutskick på min mail med den här boken av författaren Mikael Mansén vars blogg ni finner HÄR! Jag läste sedan naturligtvis på lite granna vad boken handlade om och eftersom att den verkar mycket spännande så tänker jag alltså se till att läsa den. Man får nog alltid lite pluspoäng när huvudkaraktären har samma namn som mig ;)

Manséns beskrivning av boken
Med ett ansikte missbildat bortom vildaste fantasier, har 23 åriga Elin levt hela sitt liv undanskymd från människors blickar och hån. För att skingra ensamheten söker hon kontakt med olika män på nätet. Korta och ofta brutala möten. Väl medveten om sin fulhet, förväntar hon sig inget annat än sex, utan närhet, utan känslor. Elin har accepterat sitt öde… tills hon en dag får ett oväntat erbjudande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...