måndag 18 november 2019

Veckans läsning - vecka 47

Jag har återigen hamnat i en lässvacka och det känns väldigt trögt att läsa just nu. Anledningen till detta är att jag jobbar så mycket nu och inte riktigt känner att jag har tid att återhämta mig mellan varven. Så det känns inte annat än att jag kanske inte kommer att hinna med min TBR den här gången heller. Men jag fortsätter att läsa så gott det går. Den här veckan kommer fokus att ligga på An Author's Odyssey av Chris Colfer, bok 5 i The Land of stories-serien. Jag gillar verkligen den här serien så jag hoppas att denna bok ska hjälpa mig ur lässvackan.

Goodreads beskrivning
In the highly anticipated continuation of the Land of Stories series, Conner learns that the only place to fight the Masked Man's literary army is inside his own short stories!

When the twins and their friends enter worlds crafted from Conner's imagination, finding allies no one else could have ever dreamed of, the race begins to put an end to the Masked Man's reign of terror. Can the twins finally restore peace in the fairy tale world?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...