lördag 21 april 2018

24 hour read-a-thon | TBR

Ja du läste rätt! en till 24 timmars läs-a-lot på samma vecka! Jag och Jamie från Bokugglor har lyckats hitta ett tillfälle när vi båda två är lediga och inte jobbar, så det blir en till mycket spontan läs-a-lot, detta då vi bestämde oss för detta igår. Vi kommer att köra läs-a-loten från idag lördag kl 20- söndag kl 20. Och den här gången hoppas jag naturligtvis på att jag skall hinna läsa väldigt mycket mer än jag hann göra förra gången vi hade en läs-a-lot då jag jobbade väldigt mycket under de timmarna. Men jag har slutligen färdigställt en TBR med 5 stycken fysiska böcker och 1 ljudbok som jag gärna hade velat hinna bli klar med under läs-a-loten. De fysiska böckerna jag har valt ut snittar på ca. 350 sidor styck så jag hoppas hinna bli klar med några av dem åtminstone.


De fysiska böckerna som är med på min tbr är: 
  • Stealheart av Brandon Sanderson 
  • Pivot point av Kasie West
  • The Upside of unrequited av Becky Albertalli
  • Ice wolves av Amie Kaufman
  • Aru Shah and the end of time av Roshani Chokshi
Ljudboken som jag hoppas hinna bli klar med är:
  • Ester Karlsson med K av
 

2 kommentarer:

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...