måndag 2 april 2018

Bookshelf tour | 2018

Precis som tidigare år så var jag naturligtvis tvungen att göra en bookshelf tour för att visa er hur mina bokhyllor ser ut och vilka böcker jag för nuvarande har i dem. Idag har jag 3 bokhyllor, men de är inte alla fyllda med böcker utan en utav dem består till stora delar utav mina olästa böcker, det vill säga min TBR-hög, dessa böcker är inte med i den här videon då jag redan har gjort en egen specifik video för dem böckerna. Värt att tillägga kan även vara det faktum att jag sedan jag gjorde min senaste bookshelf tour i augusti 2017, faktiskt har unhaulat en väldans massa böcker och därtill även organiserat om en del i mina hyllor, vilket alltså gjorde att det kändes aktuellt att göra en ny tour.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...