torsdag 19 april 2018

24-hour read-a-thon | wrap up

I måndags bestämde sig jag och Jamie från Bokugglor att vi skulle ha en ytterst spontan 24-hour read-a-thon, vilket slutade med att vi bestämde att vi skulle börja kl 19.30 på måndagen och hålla på till 19.30 till tisdagen. Anledningen till varför vi skulle börja så sent var för att jag jobbade till klockan 18.30 på måndagen och skulle upp och jobba igen kl 6 på tisdagen. På tisdagen fick jag alltså skynda hem efter jobbet vid 13.30 och läsa fram tills deadline! Så med andra ord hade Jamie som var ledig från jobbet mycket mer lästid än vad jag hade som somnade med huvudet i boken på tisdag eftermiddag. Men lite hann jag i varje fall med att läsa så jag får väl vara nöjd med det jag hann med, men Jamie... jag vill ha revansch nästa gång vi kör och då skall vi minsann ha det när jag också är ledig!!!

Vad jag läste under läs-a-loten
Far from the tree av Robin Benway (påbörjad sedan tidigare). Jag lyssnade 56 minuter på denna bok under läs-a-loten, vilket innebär att jag blev färdig med den. Detta motsvarar ca. 50 sidor.

The Throne of fire av Rick Riordan (påbörjad sedan tidigare). Jag läste 76 sidor i den här boken, vilket innebar att jag hann läsa ut den under läs-a-loten.

Ester Karlsson med K av





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...