onsdag 3 januari 2018

Januari 2018 | Månadens buddyreads med Jamie


 Om ni har läst min blogg under 2017 så vet ni säkert om att jag och Jamie från Bokugglor 
kompisläser flera böcker per månad, då det är böcker som vi gärna hade velat diskutera tillsammans. I januari har vi som mål att läsa tre stycken böcker tillsammans. Dessa tre böcker råkar dessutom vara böcker som vi länge sett fram emot att läsa och nu är det äntligen dags! De böckerna som vi bäst att vi skall läsa lyder som följande: The Language of thorns av Leigh Bardugo, som även kommer att bli den första boken vi läser tillsammans i år. Därefter planerar vi att läsa Renegades av Marissa Meyer, som vi båda är supersugna på att börja läsa. Sist men inte minst planerar vi även att läsa Whichwood av Tahereh Mafi, vilket är en bok vars boksläpp vi länge sett fram emot båda två, men som vi tyvärr inte hann läsa i december.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...