måndag 8 januari 2018

Veckans läsning- vecka 2

Jag har så himla många böcker som jag vill hinna läsa under januari månad. Så det var riktigt svårt att bestämma vilka böcker jag skulle fokusera på under den här veckan. Men valet föll slutligen på Foolish Hearts av Emma Mills, Renegades av Marissa Meyer, vilket är en kompisläsning jag precis har påbörjat tillsammans med Jamie från Bokugglor. Sedan har jag även lust att börja läsa Stalking Jack the ripper av Kerri Maniscalco. Det här är böcker som jag hoppas skall vara hyfsat snabblästa även om de är rätt tjocka (framför allt Renegades). Men jag har samtidigt hört oerhört bra recensioner på samtliga av dessa böcker så jag tror och hoppas att jag har väldigt bra och spännande läsning framför mig den här veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...