onsdag 29 augusti 2018

Idag har det gått exakt ett år...

Idag har det gått exakt ett år sedan min älskade bebis gick bort! Tid läker inte ett jävla skit!
Jag älskar dig mest i hela universum mickan Always and forever    


Jag var åtta år den dag då vi först såg, lite visste jag att du skulle komma att bli min bästa vän i mer än 13 år. Hade det inte varit för veterinärernas konstanta tabbar så är jag säker på att du hade haft några år kvar i dig. Du var alltid så pigg och glad även när du började närma dig 78 år. Mickan du var alltid så tålmodig, men ändå självständig och man kände sig minst sagt speciell när man efter många år till sist insåg hur mycket även jag kom att betyda för dig. Du var min hela värld och jag älskar dig så mycket! Det kommer jag alltid att göra! Ingen kommer någonsin ta din plats i mitt hjärta! Sov sött älskling <3




Kärleken från min sida var redan från dag 1. För dig tog det lite mer tid, men jag vet att kärlek så småningom blev ömsesidig. 

Du hade de största mest vackraste ögon en katt kan ha, ögon som gick lite grann i ljust grönt. Och man kunde inte annat än förälska sig i dig när man såg dina ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...