måndag 6 augusti 2018

Veckans läsning- vecka 32

Den här veckan fokuserar jag på att läsa klart böcker som jag redan har påbörjat. Valet föll därför på Ten thousand skies above you av Claudia Gray, vilket är en bok jag redan har hunnit läsa lite grann i, det råkar även vara bok två i Firebird-trilogin. Vilket är en serie som jag har lovat mig själv att jag skall bli färdig med i år. Jag planerar även att fortsätta läsningen av My Plain Jane av Cynthia Hand, Brodi Asthon och Jodi Meadows, vilket är den bok som jag för nuvarande kompisläser med Jamie från Bokugglor.

2 kommentarer:

  1. Ska bli intressant att höra vad du tycker om My Plain Jane! Tycker den verkar så rolig.
    /Hanna, http://nouw.com/hannashyllningar

    (Lyckas inte kommentera på annat sätt än via Google?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas hinna fortsätta läsa den boken väldigt snart :)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...