måndag 27 augusti 2018

Veckans läsning- vecka 35

Den här sista veckan av augusti satsar jag på att försöka hinna med de resterande böckerna jag satte på min TBR för månaden. En utav dessa böcker är Legend av Marie Lu. En bok jag egentligen inte har jättebra koll på vad den handlar om, men sedan jag läst Warcross av Lu, som jag älskade så har jag letat efter fler av hennes böcker att läsa. Då jag inte alls gillade Batman Nightwalker, så hoppas jag på bättre lycka denna gång.

Goodreads beskrivning
From different worlds, June and Day have no reason to cross paths...

Until June's brother is murdered, and Day becomes the prime suspect.

In a shocking turn of events, the two uncover what has really brought them together, and the sinister lengths to which their country will go to keep its secrets.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...