lördag 28 oktober 2017

Helgens läsning- vecka 43

Nu när fall into fantasy- read-a-loten är slut (vilken jag kommer summera imorgon) så gäller det alltså att ge sig in i nya böcker och nya historier. Precis som tidigare i veckan satsar jag mest på att läsa klart redan påbörjade böcker. Idag hoppas jag på att hinna bli klar med Hunted av Meagan Spooner, som jag lyssnar på som ljudbok, vilken jag har ca. 2 timmar och 50 minuter kvar att lyssna på. Sedan så har jag även börjat lyssna på Harry Potter and the philosopher's stone av J.K Rowling, som ni kanske vet att jag har läst 20+ gånger, men det är faktiskt första gången som jag lyssnar på ljudboken och jag älskar verkligen att lyssna på Stephen Frys röst (den brittiska versionen) och jag tycker att han gör ett jättebra jobb. Utöver dem två så håller jag för närvarande på att läsa Vit Lögn av Christer Wallgren, som jag i och för sig inte kommit så långt i, men det är en hyfsat kort bok som dessutom är väldigt snabbläst. Vet inte om jag kommer att hinna läsa något mer under helgen, så det här får bli min TBR för just nu. Kämpar på för fullt för att slå mitt läsrekord innan oktober är över, så vi får väl se hur det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...