söndag 26 november 2017

Recension av Disney Alice in Wonderland Cinestory Comic: Collector's Edition

Författare: Dean R. Motter
Illustrationer: Walt Disney company
Antal sidor: 384
Finns hos: Bokus / Adlibris

En översättning av goodreads beskrivning
"Alice in Wonderland Cinestory" är anpassad från den älskade Disney-klassikern och har över tusen stillbilder från filmen. Det är den perfekta grafiska romankompanionen till filmen, och återför fansen till den värld av underbar nonsens igen och igen!

Mina åsikter
Det här var en alldeles underbar bok att läsa! Inte nog med att den gick jättefort att läsa, utan den består av en massa underbara citat från filmen och i sin tur Lewis Carroll och helt enastående bilder. En bok som helt klart är värd att läsas! kanske när man har lite bråttom och därmed inte har tid att sätta sig ner och kolla på Disneys filmadaption av Alice, men ändå vill avnjuta denna vackra historia. Och även om såväl filmen som denna comic skiljer sig något från originalhistorien så var det riktigt roligt att läsa den!

Mitt betyg
Boken får 5 av 5 stjärnor i betyg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...