måndag 6 november 2017

Veckans läsning- vecka 45

Eftersom att jag under november månad inte tänkt satsa på att slå mitt nyfunna rekord utan snarare satsa på att läsa ut några specifika böcker, så ser min TBR för veckan lite annorlunda ut än vanligt. Privat så går jag tillsammans med familjen igenom en del jobbiga grejer just nu, så läslusten har inte varit den största. Men följande böcker hoppas jag i alla fall på att hinna läsa.


Jag har i skrivande stund läst ca. 200 sidor i Before she ignites av Jodi Meadows, vilken jag hoppas hinna läsa klart under veckan. Jag och Jamie från Bokugglor bestämde oss till slut för att läsa Never Fade av Alexandra Bracken, vilken jag precis börjat läsa och därmed inte alls kommit speciellt långt i än så länge. Jag håller även på att lyssna på ljudboken av Harry Potter and the prisoner of Azkaban av J.K Rowling, vilken jag är ca. halvvägs igenom. Det är de böckerna jag hoppas hinna bli klar med under veckan. Men jag hoppas även på att hinna börja läsa lite smått i The Final Empire av Brandon Sanderson och även The House of Hades av Rick Riordan, vilket är böcker jag länge sett fram emot att läsa, så nu hoppas jag kunna göra slag i saken.

2 kommentarer:

  1. Vilka bra böcker du har att se fram emot! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan få läsa before she ignites om du vill och kom sedan tillbaka xD

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...