måndag 13 november 2017

Veckans läsning- vecka 46

I början av månaden när jag gjorde min TBR-video pratade jag om hur jag skulle satsa på att läsa klart serier, då jag ville hinna bli klar med fler innan året är slut. Nu är vi nästan halvvägs igenom november och jag har fortfarande inte läst klart en enda serie denna månad. Vilket gör att jag har en hel del att hinna läsa de kvarvarande veckorna i denna månad. 
Jag tänker alltså att denna veckans läsning skall bestå utav att jag fortsätter läsa The House of Hades av Rick Riordan, som jag precis börjat läsa, vilket är bok 4 av 5 i serien The Heroes of Olympus. Därtill tänker jag att jag också skall läsa The Winner's crime av Marie Rutkoski, som är bok 2 av 3 i serien The Winner's trilogy. Och sedan hoppas jag även på att hinna läsa klart Never Fade av Alexandra Bracken, som jag för nuvarande kompisläser tillsammans med Jamie från Bokugglor. Vilket är bok 2 av 3 i serien The Darkest minds. Hoppas därtill även på att hinna läsa några sidor i The Passenger av Alexandra Bracken, vilket är bok 1 av 2 i serien Passenger. Så med andra ord tänker jag satsa stenhårt på serier denna vecka och förhoppningsvis kan jag hinna bli klar med några av dessa serier innan året är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...