lördag 23 juli 2022

Recension av Anne's house of dreams

Författare: L.M Montgomery
Antal sidor: 262
Serie: Anne of Green Gables, bok 5
Finns hos: Adlibris / Bokus
 
Goodreads beskrivning
Every girl dreams of her perfect wedding day...
For Anne Shirley, those dreams are about to come true as she marries her one true love, Gilbert Blythe, in the dappled sunshine of the old orchard at Green Gables. Soon the two will be moving to their own little dream house on the misty shores of Four Winds Harbor. And a new home means new neighbors—including the adventurous lighthouse keeper Captain Jim and the tragically beautiful Leslie Moore. In their first years together, Anne and Gil will experience both heartbreak and joy, and, of course, plenty of "scope for the imagination."
 
 Mina åsikter
 Den här boken var liksom dess föregångare svår att lägga ifrån sig när man väl börjat läsa en. Boken var riktigt intressant och snabbläst. Den här gången så var det faktiskt mer Gilbert Blythe. Vi får följa Annes liv som mamma vilket för med sig såväl medgångar som motgångar. Vi får lära känna några nya karaktärer som allihopa var riktigt intressanta och välskrivna.
 
Mitt betyg
Boken får 5 av 5 stjärnor i betyg.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...