lördag 9 juli 2022

Recension av Saga vol. 9

Författare: Brian K. Vaughan
Illustratör: Fiona Staples
Antal sidor: 152
Serie: Saga, Vol 9
Finns här: Bokus / Adlibris

Goodreads beskrivning
The multiple Eisner Award-winning series returns with a spacefaring adventure about fake news and genuine terror. Get ready for the most shocking, most impactful SAGA storyline yet.

Collects: Saga #49-54.
 
Mina åsikter
Precis som alltid så har Staples lyckats förmedla hela berättelsen med hjälp av sina utsökta illustrationer. Handlingen är spännande och dess intressanta karaktärer får mig som läsare att vilja fortsätta kasta min in i deras nästa äventyr. Viktigt att veta är dock att denna volym liksom många av dess föregångare är ganska morbida med mycket blod och död, samt att det finns en och annan väldigt explicit sexscen.
 
Mitt betyg
Den här volymen får 4 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...