lördag 30 juli 2022

Recension av The Wonderful things you will be

Författare & illustratör: Emily Winfield Martin
Antal sidor: 36
Finns hos: Adlibris / Bokus
 
Goodreads beskrivning
From brave and bold to creative and clever, Emily Winfield Martin's rhythmic rhyme expresses all the loving things that parents think of when they look at their children. With beautiful, and sometimes humorous, illustrations, and a clever gatefold with kids in costumes, this is a book grown-ups will love reading over and over to kids—both young and old. A great gift for any occasion, but a special stand-out for baby showers, birthdays, and graduation. The Wonderful Things You Will Be has a loving and truthful message that will endure for lifetimes.
 
Mina åsikter
Jättefina illustrationer gjorda av Winfield Martin. Boken är väldigt fint skriven på rim, vilket ger hela boken ett skönt flyt. Bokens budskap är att man kan bli vad man vill när man blir stor. Föräldrarna i boken var väldigt stöttande och positiva till allting.

Mitt betyg
Den här bilderboken får 5 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...