måndag 22 augusti 2022

Recension av Giant days, vol 1

Författare: John Allison
Illustratör: Lissa Treiman
Antal sidor: 112
Serie: Giant days, vol 1
Finns hos: Adlibris / Bokus

Goodreads beskrivning
Susan, Esther, and Daisy started at university three weeks ago and became fast friends. Now, away from home for the first time, all three want to reinvent themselves. But in the face of handwringing boys, “personal experimentation,” influenza, mystery-mold, nu-chauvinism, and the willful, unwanted intrusion of “academia,” they may be lucky just to make it to spring alive. Going off to university is always a time of change and growth, but for Esther, Susan, and Daisy, things are about to get a little weird.

Collects issues #1-4.

Mina åsikter
Den här volymen har väldigt fina illustrationer och de tre huvudkaraktärerna är allihop väldigt olika varandra. Det var definitivt något som jag gillade med den här serien. Eftersom att det r en graphic novel så är den väldigt snabbläst och den var intressant. Som läsare får man svar på några av sina frågor, samtidigt som man fortfarande vill ha svar på några frågor till!
 
Mitt betyg
Den här volymen får 3,5 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...