tisdag 9 augusti 2022

Recension av A match made in mehendi

Författare: Nandini Bajpai
Antal sidor: 320
Finns hos: Adlibris / Bokus
 
Goodreads beskrivning
Fifteen-year-old Simran "Simi" Sangha comes from a long line of Indian vichole-matchmakers-with a rich history for helping parents find good matches for their grown children. When Simi accidentally sets up her cousin and a soon-to-be lawyer, her family is thrilled that she has the "gift."

But Simi is an artist, and she doesn't want to have anything to do with relationships, helicopter parents, and family drama. That is, until she realizes this might be just the thing to improve her and her best friend Noah's social status. Armed with her family's ancient guide to finding love, Simi starts a matchmaking service-via an app, of course.

But when she helps connect a wallflower of a girl with the star of the boys' soccer team, she turns the high school hierarchy topsy-turvy, soon making herself public enemy number one.

Mina åsikter
Jag gillade konceptet med dejtingappen, det var väldigt annorlunda och underhållande. Speciellt eftersom att den var menad för elever i en skola. Jag gillade Simran och dynamiken med hennes familj. I det stora hela så var boken snabbläst och spännande.

Mitt betyg
Boken får 4 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...