onsdag 10 augusti 2022

Recension av Naruto (3 in 1 edition) Vol 1

Författare & illustratör: Masashi Kishimoto
Antal sidor: 600
Serie: Naruto omnibus #1 (includes vol 1-3)
Finns hos: Adlibris / Bokus
 
Goodreads beskrivning
Containing volumes 1, 2 and 3 of Naruto! Twelve years ago the Village Hidden in the Leaves was attacked by a fearsome threat. A nine-tailed fox spirit claimed the life of the village leader, the Hokage, and many others. Today, the village is at peace and a troublemaking kid named Naruto is struggling to graduate from Ninja Academy. His goal may be to become the next Hokage, but his true destiny will be much more complicated. The adventure begins now!

Mina åsikter
Jag gillade seriens handling kring Naruto som börjar på en ninja-skola, det var häftigt. Det var också intressant att få lära oss om Narutos bakgrund och vart han kom ifrån. Den här samlingsvolymen innehöll väldigt mycket action och träning. Vi får vara med om stora karaktärsutvecklingar, begynnande vänskaper. Samt att Narutos skämt är väldigt roliga! Illustrationerna är därtill mycket bra gjorda!

Mitt betyg
Den här samlingsvolymen får 4 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...