torsdag 8 september 2016

Gör om gör nytt!

Jag hade totalt glömt bort att visa lite omorganisering som jag har gjort här hemma. Eftersom jag som ni kanske vet fortfarande bor hemma så har jag tyvärr endast en enda bokhylla att hålla mig till (plus en på landet) annars så förvaras mina böcker i filmskåpet i vardagsrummet (vilket ingen i familjen gillar) och en hel drös med böcker ligger nerpackade i kartonger på vinden. Men eftersom att jag faktiskt vill utnyttja den enda bokhyllan jag faktiskt har här hemma så började jag alltså för några dagar sedan att organisera om lite granna. Som ni ser på min shelfie till höger så finns det nu utrymme för några enstaka böcker allra längst ner till höger. En plats som tidigare togs upp av diverse hyllvärmare. 
Sen i bilden till vänster så ser man att dessa böcker istället något provisoriskt fått flytta in mitt vitrinskåp istället. En plats som mina Harry Potter funko Pops! fram till alldeles nyligen haft. En plats de sedan fick lämna då de blev allt för många och därför fick ta plats på en liten hylla som jag har på väggen. Vill nu dock se till att få bort dessa hyllvärmare från vitrinskåpet så fort som möjligt nu dock då jag inte direkt tycker att det är så jättefint när de ligger där. Men en sak i taget, först måste jag läsa lite böcker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...