torsdag 1 september 2016

Summering av augusti månad 2016


Nu är vi alltså inne på september månad, vilket alltså innebär att det blivit dags för summeringen av min läsning i augusti. Måste säga att jag är lite stolt för att jag har lyckats hålla samma lästempo två månader i rad. Får hoppas att jag lyckas hålla ett någorlunda högt tempo nu i september trots att skolan börjat nu igen vilket innebär plugg, salstentor och grupparbeten och allt vad det inbegriper. Nedan listas månadens utlästa böcker utan inbördes ordning.

1. Tremayne, S.K- Istvillingar
2. Moyes, Jojo- Etthundra mil
3. Sellou, Abdel- En oväntad vänskap
4. Arlidge, M.J.- Dansa min docka (Helen Grace #3)
5. Martin, George R.R- A Dance With Dragons (A Song Of Ice And Fire #5)
6. Yousafzai, Malala- Jag är Malala: flickan som stod upp för rätten till utbildning och sköts av talibanerna
7. Perkins, Stephanie- Isla and the happily ever after (Anna och den franska kyssen #3)
8. Bauer, Belinda- Livets & dödens villkor
9. Christie, Agatha- Mordet i prästgården (Miss Marple #1)
10. Moriarty, Liane- Öppnas i händelse av min död
11. Nozlin, Annah- Splittrade skärvor (Ekens dotter #2)
12. Rowling, J.K- Harry Potter and the cursed child parts one and two (Harry Potter #8) 
13. Moyes, Jojo- Arvet efter dig (Me before you #2)

2 kommentarer:

  1. Verkar som att du hade en bra månad! Mordet i prästgården har jag tänkt läsa den här månaden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ja jo det tycker jag ändå! :) hoppas uppehålla ett hyfsat tempo även nu när skolan börjar och plugget inför salstentan likaså :P men vi får se :) Åh!, Agatha Christie är som vanligt bra så det gör du rätt i! :)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...