måndag 7 november 2016

Veckans läsning- vecka 45

Precis som vanligt tänker jag försöka läsa klart alla mina påbörjade böcker haha. Just nu försöker jag framför allt lägga fokus på Björnstad av Fredrik Backman, vilken jag tänker läsa ut den här veckan. Detta fastän jag endast läst 26 sidor i den så här långt, så vi får väl se hur bra det går med det målet. Sedan tänker jag även försöka fortsätta med och därtill även försöka läsa ut Lost hero av Rick Riordan som jag läst ca 1/3 av. Och om jag lyckas med att läsa ut dessa två, vilket jag nog tror med tanke på hur bra det har gått med läsningen på sistone så tänker jag även fortsätta läsa på Replica av Lauren Oliver. Vilket är ännu en bok jag påbörjat men alltså inte läst speciellt mycket i. Sen så tänker jag naturligtvis även fortsätta att läsa lite grann i Harry Potter och hemligheternas kammare (illustrerade utgåvan) av J.K Rowling och Jim Kay. Denna bok tänker jag precis som föregående bok i serien läsa något kapitel eller två i innan jag går och lägger mig. Ingen stäckläsning i denna med andra ord, vill så gärna att den skall räcka länge eftersom att det är typ ett år kvar innan bok tre beräknas komma ut. Och sist men inte minst tänker jag försöka påbörja läsningen av Kvinnan med silverhåret av Astrid Ahlberg, ett recensionsexemplar jag inte hann påbörja föregående vecka
.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. haha eller hur! Det är så att man blir sugen på att läsa ;)

      Radera
  2. Replica är jag väldigt nyfiken på! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra! Jag har tyvärr endast läst typ 25 sidor i den så jag kan inte riktigt säga vad jag tycker om handlingen än. Men sättet man kan läsa boken på är så sjuuuukt roligt ;) Nytänkande böcker gillar jag :)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...