måndag 9 juli 2018

Läs-a-lot sommar 2018 | TBR

Snart är det dags för läs-a-lot sommar, vilket innebär att jag naturligtvis behöver ha en TBR! Jag kommer inte att hinna läsa lika mycket som jag från början hade tänkt då jag kommer att ha besök under större delen av läs-a-loten, men jag tänker ändå ställa upp! Målet med läs-a-loten är att läsa så många sidor man bara kan. Ens TBR är menad att innehålla böcker man tycker är somriga, då jag inte har många sådana böcker har jag istället valt ut böcker jag jag är sugen på att läsa nu under sommaren. Nedan följer en lista över böcker jag tänker välja bland under läs-a-loten, ändringar kan förekomma.

  • A Torch against the night av Sabaa Tahir
  • The Dark Talent av Brandon Sanderson
  • Mistborn av Brandon Sanderson
  • Legend av Marie Lu
  • The Song of Achilles av Madeline Miller
  • The Archived av Victoria Schwab
  • Lifelik3 av Jay Kristoff 
  • Vicious av V.E Schwab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...