tisdag 31 juli 2018

Recension av Calamity

Författare: Brandon Sanderson
Antal sidor: 421
Serie: The Reckoners, bok 3 av 3
Finns hos: Adlibris / Bokus

Goodreads breskrivning
Embrace your epic destiny and there's no turning back.

Is there?
 


Mina åsikter
Återigen fick jag vara en del utav den här underbara och riktigt bra världsuppbyggnad som jag inte kan få nog utav. Vi får återigen ta del utav en ny stad, med nya epics och nya problem och jag är verkligen fast i den här världen. Sanderson är verkligen en mästare på att binda samman världsuppbyggnad, karaktärer, och magisystem och det blir en sån himla bra slutprodukt! Jag önskar verkligen att det fanns mer utav dessa karaktärer och den här världen!

Mitt betyg
Boken får 4,5 av 5 stjärnor.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...