onsdag 11 juli 2018

Recension av Hinsides väktare

Författare: Albin & Karin Alvtegen
Antal sidor: 301
Serie: Hinsides trilogin, bok 3 av 3
Förlag: Brombergs förlag, ett stort tack till dem för detta recensionsexemplar!
Finns hos: Adlibris / Bokus

Goodreads beskrivning
Nu hotar ett ondskefullt väsen att ta över Linus medvetande. Medan Lionora med svikande krafter försöker anamma sin nya roll som Hinsides Väktare måste hon också kämpa mot och för sin älskade bror, innan det är för sent


Mina åsikter
Den här boken tar vid den bok två slutar, vilket gör att man som läsare kastas rätt in i berättelsen. Det hände hela tiden saker i boken, vilket gjorde att man som läsare bara ville fortsätta läsa tills boken tog slut. Boken var spännande och mystisk hela vägen igenom. Jag gillar verkligen Lionora och Linus och det är så roligt att få ta del utav deras vänskap och få vara med när de lär känna varandra ytterligare lite bättre. Vi får även lära känna några nya karaktärer som definitivt tillför mycket till berättelsen, karaktärer som inte kan beskrivas på annat sätt än att de är excentriska. Det här var en riktigt bra och tillfredsställande slut på serien.

Mitt betyg
Boken får 4 av 5 stjärnor i betyg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...