måndag 23 juli 2018

Veckans läsning- vecka 30

Nu när vi är i slutet av juli månad, känner jag pressen lite grann att faktiskt hinna med att läsa de där sista 8 böckerna för att hinna bli klar med mitt goodreads läsmål för året. Jag har för nuvarande läst 92 av de 100 böcker som jag satt som mitt mål för i år. Det gör att jag den här månaden satsar på att i första hand läsa klart sedan tidigare redan påbörjade böcker. Vilket gör att valet faller på The Final Empire av Brandon Sanderson, vilken jag för nuvarande har läst 400 sidor i och att jag därmed har 243 sidor kvar i den. En riktigt bra bok såhär långt så jag ser fram emot att fortsätta läsa den. Planen är sedan att fortsätta läsa Children of blood and bone av Tomi Adeyemi i vilken jag har läst 50 sidor i, även denna bok gillar jag väldigt mycket så här långt. När de böckerna är utlästa hoppas jag även på att hinna med att läsa Sky in the deep av Adrienne Young, vilket är en bok jag inte har börjat läsa ännu. När det kommer till de resterande 5 böckerna som jag vill hinna läsa, så kommer jag att välja de böckerna jag känner för att läsa i stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...