tisdag 31 juli 2018

Veckans läsning- vecka 31

 
Nu är juli månad snart över och planen är att hinna läsa klart Onyx & Ivory av Mindee Arnett innan dagen och därmed månaden är över. Sedan när augusti månad börjar så har jag valt att sänka farten något när det kommer till läsningen då det känns som om att jag har läst non stop hela juli för att hinna bli klar med mitt goodreads läsmål. De böcker jag vill hinna läsa denna vecka, när augusti har börjat är The Well of Ascension av Brandon Sanderson, vilket är en bok jag har hunnit påbörja lite smått, det råkar även vara bok två i Mistborn trilogin, en serie som jag såhär långt gillar väldigt mycket. Sedan har jag läst så himla mycket fantasy i juli, vilket är anledningen till att jag känner för att läsa en contemporary nu såhär i början av augusti. Valet föll denna gång på Windfall av Jennifer E. Smith, vilket är en bok jag har velat läsa i ca. 1 år nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...