fredag 14 oktober 2016

Helgens läsning - vecka 41

Den där vanliga högen man får med sig när man åker till landet över helgen. Det här är alltså några av de böcker jag läser för tillfället. Plus The Last olympian av Rick Riordan som jag började läsa idag på min läsplatta. En välbevarad hemlighet av Kate Morton var den enda av mina påbörjade böcker som fick stanna hemma. Jag inser naturligtvis att jag inte alls kommer att hinna läsa klart alla dessa böcker, men jag vill som sagt läsa klart så många som möjligt. Satsar på att hinna läsa ut A court of thorns and roses av Sarah J. Maas och gärna även Miss Peregrine's home for peculiar children av Ransom Riggs. De resterande vill jag endast försöka läsa lite i så att jag inte glömmer bort karaktärerna och handlingarna osv. Men kampen för att dra ner på mängden parallelläsning fortsätter alltså. Det är så sjukt svårt att låta bli när man har så himla många bra böcker som väntar på att bli lästa. Hur skall man göra för att skippa parallelläsningen liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...