onsdag 26 oktober 2016

Rizzoli & Isles säsong 3


Skapare: Janet Tamaro
Baserad på: Tess Gerritsens böcker.
Skådespelare: Angie Harmon, Sasha Alexander, Lorraine Braco, Bruce McGill, Lee Thompson Young mfl.
Finns hos: Cdon.com

Cdon.coms beskrivning
Vänskapen mellan Jane och Maura sätts på prov efter ett brännande snedsteg och de båda kollegorna tvingas sätta privatlivet åt sidan för att inte riskera positionen som Bostons vassaste mordutredare. Ändå framstår det som en barnlek att obducera lik och spåra mördare jämfört med de komplikationer som uppstår i vännernas respektive familjer.

Mina åsikter
Den här serien blir verkligen bara bättre och bättre! Såväl jag som syrran sitter bara och skrattar hela tiden då Rizzoli är så himla sarkastisk hela tiden och då Isles inte riktigt greppar alla sociala koder och förstår sig på sarkasmen blir det riktigt roligt. Det är kul att man fortsatt får ta del av karaktärernas liv såväl på polishuset som på hemmaplan. Det händer en massa saker i den här säsongen som man absolut inte får missa. Det blir ena chocken efter den andra samtidigt som det blir en hel del skratt längs vägen. Karaktärerna växer verkligen genom hela den här serien och det är kul att få följa med de på den utvecklingen. Det här är verkligen kriminalserien för dig som gillar mordgåtor, men även för dig som gillar komedi. Kan knappt vänta på att få börja titta på resten av säsongerna.


4 kommentarer:

  1. Jag älskar den här serien!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud vad kul att höra! För det gör jag också!!!

      Radera
  2. Jag bara älskar denna serie. Synd att Lee Thompson Young (som spelar Barry Frost) begick självmord i verkligheten. :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud vad sorgligt! Det visste jag inte! Har inte kommit så långt i serien ännu, men såg något avsnitt här eller där längre fram i serien när jag tittade på tv så jag visste att han inte var med längre, men visste inte att det var därför :(

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...