tisdag 8 oktober 2019

Recension av Den hungriga fisken

Författare: Sara Gimbergsson
Åldersgrupp: 0-3 år
Förlag: Lilla Piratförlaget, ett stort tack till dem för detta recensionsexemplar!
Finns hos: Bokus / Adlibris

Bokus beskrivning
Fisken är hungrig. Jättehungrig. Men vad smakar gott? Krabba? Mussla? Den hungriga fisken smakar sig fram genom det stora havet. Men där finns andra som också är hungriga ...

Mina åsikter
En riktigt fin och mysig bilderbok om vad en fisk gillar och inte gillar att äta. Barnen på jobbet tyckte att den var riktigt rolig och det skapade diskussioner om vad en fisk faktiskt gillar att äta respektive inte gillar att äta. Mycket fina illustrationer!

Mitt betyg
Boken får 3 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...