onsdag 9 oktober 2019

Recension av Vi går på babyrytmik

Författare: Moa Eriksson Sandberg
Illustratör: Erik Sandberg
Åldersgrupp: 0-3 år
Förlag: Lilla Piratförlaget, ett stort tack till dem för detta recensionsexemplar!
Finns hos: Bokus / Adlibris

Goodreads beskrivning
Yes! Babygänget är tillbaka! Och nu ska det skapas vacker musik och spännande rytmer.

Vi sjunger och vi spelar
Vi trummar och vi tramsar
Klirr klonk dunk donk
Kom och spela med oss!  


Mina åsikter
En fint illustrerad bilderbok med stor igenkänning hos såväl pedagoger som hos barnen. Det blev mycket prat om de olika instrumenten och hur de låter! En välläst bok på avdelningen. Gillar även det faktum att man i bakgrunden kan se vissa förändringar i affischerna när barnen spelar på sina instrument.

Mitt betyg 
Boken får 4 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...