måndag 7 oktober 2019

Recension av Hela fina jag

Författare: Hanna Albrektsson
Åldersgrupp: 0-3 år
Förlag: Lilla Piratförlaget, ett stort tack till dem för detta recensionsexemplar!
Finns hos: Bokus / Adlibris

Goodreads beskrivning
Hej hej! säger jag. Men vad säger foten, magen och armarna?

Hela fina jag är en lekfull bok där hela kroppen får vara med!


Mina åsikter
En mycket fin och rolig bok för de allra minsta. Vad gör kroppens olika delar? Kan barnen komma på något mer som de olika delarna kan göra? Det finns mycket att prata om utöver det som nämns i boken. Barnen på jobbet tycker att den är riktigt rolig och den har blivit välläst. Vi har även tagit det ett steg längre och kört en liten röris i samband med läsandet av boken. Det ledde till mycket skratt och glada utrop! En riktig underhållande läsning med mycket fina illustrationer!

Mitt betyg
Boken får 4 av 5 stjärnor i betyg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...