lördag 28 maj 2016

Megastor Kobo-rea

Igår klickade jag alltså hem ytterligare fler böcker, hur många böcker jag har köpt den här månaden vill jag inte ens tänka på. Om man dessutom lägger till alla de recensionsexemplar jag fått hem den här månaden så blir det en pinsamt stor summa böcker som har hittat hem till mig. Men nog snackat om det. Igår fick jag ett mail från kobo om att de nu har en jättestor rea och dum som jag var, var jag naturligtvis tvungen att kolla upp detta. Till stor del tror jag att jag gjorde det bara för att "kobo-affären" blir så himla lättåtkomlig eftersom att den finns på min läsplatta och då laddas böckerna vid ett eventuellt köp ner direkt i läsplattan. Jag älskar verkligen när saker och ting är enkelt och smidigt. Jag hittade en del böcker som jag tyckte verkade lovande, men jag lyckades i alla fall besinna mig och klickade bara hem den bok som ni ser på bilden till vänster. Det vill säga My Favorite Rogue, som hrm... består av 8 böcker. Men rabatten var så stor så jag behövde endast betala 99 cent för den, det vill säga 8,23 kronor. För åtta böcker!!! Värt ändå känner jag, det är bara min beslutsamhet och mitt ego som får sig en törn när jag inte lyckas säga nej till mig själv.

En översättning av goodreads beskrivning
Åtta New York Times och USA Today bästsäljande författare ger dig en exklusiv samling av historisk roman med hertigar, krattor, skälmar, och mycket mer! ---
Guvernant Affair av Courtney Milan
Ambitiös, driven Hugo Marshall har aldrig träffat ett problem han inte kan åtgärda. Men åh andra sidan har han aldrig träffat Serena Barton - och hon kan vara hans like.
---
Tempting Juliana av Lauren Royal
London, 1816: Lady Juliana Chase älskar att spela matchmaker - och hon är bra på det. Så varför är  ignorerar alla sina goda avsikter och skakar om hennes förnuftiga planer?
---
Worth: Lord of Reckoning av Grace Burrowes
Fulländad rake och köpman Värt Kettering reparationer till sin lantegendom att reda ut komplicerade familjefrågor, bara för att finna hans vackra hushållerska, Jacaranda Wyeth, antar utmaningen att sortera ut honom - och hon menar allvar!
---
Forever Betrothed, never Bride av Christi Caldwell
Hopplös romantiker Lady Emmaline Fitzhugh är trött på att sitta med The Wallflowers, väntar på sin trolovade att komma till sina sinnen och gifta sig med henne. Hon bestämmer sig för att ta saken i egna händer!
---
Forbidden (The Wicked Woodleys) av Jess Michaels
Bara en kyss kommer att leda till en förbjuden affär, bara en lögn kan förstöra allt.
---
The Capten's Bluestocking Mistress av Erica Ridley
Fröken Jane Downing vill från hyllan och i armarna på en varmblodig man - Specifikt mörk och farlig kapten Grey. Hur svårt kan det vara för en bluestocking att lära sig språket i kärlek?
---
Romancing lady stone av Delilah Marvelle
När Lady Cecilia Evangeline Stone finner sig rånad och strandsatt på småvägar i Ryssland, finner hon sig beroende av en reformerad brottsligt att hitta sin väg hem. Kan hon överleva hans oväntade charm? Eller kommer hennes hjärta också bli rånat?
---
Once Upon A Duke av Eva Devon
Lady Kathryn Darrel är trött på att bete sig som den perfekta änkan. Hon är desperat att bli förförd och den beryktade hertigen av Darkwell bara kan vara en till lags. I det här spelet av förförelse, där båda har svurit att aldrig att ge sitt hjärta igen, kan kärleken vinna
dagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...