torsdag 12 maj 2016

Recensionsexemplar

Idag fick jag hem ett recensionsexemplar från Wela Förlag! Tack så mycket för det! Den här boken skall bli riktigt intressant att läsa och som jag skall se till att sätta tänderna i så snart som möjligt!

Goodreads beskrivning
David Archibald blir uppväckt ur en frusen sömn. Han befinner sig 900 år in i framtiden, i en värld ärrad av katastrofer och krig. Civilisationen har dragit sig tillbaka till befästa stadsstater, där feodalherrarna och deras riddare härskar.David finner sitt öde: att rubba denna medeltida framtid i sina grundvalar och starta en ny renässans. Han blir den osannolike hjälten kallad DARC.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...