söndag 22 maj 2016

A-Ö boktaggen: Besvikelse

Bilden är lånad från Goodreads
 B - Besvikelse. En bok som inte levde upp till dina förväntningar. Du såg verkligen fram emot att läsa den här boken. Anledningen spelar ingen roll. Men det slutade som en stor besvikelse.
Här blir svaret: En liten värld skriven av Åsa Hellberg. Det här var en av de böckerna som man fick gratis från Västtrafik. Det här blev därmed den första e-boken som jag hade och jag tyckte därför att den skulle bli rolig att läsa och jag tyckte ändå att handlingen verkade lovande. Anledningen till att jag inte alls fastnade för den här boken är för att karaktärerna var mycket tråkiga och jag fastnade därför inte alls för dem. Samt att handlingen inte var speciellt lockande i praktiken. Klicka på den orangea länken om ni vill läsa min recension av denna bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...