onsdag 4 maj 2016

Äntligen! min efterlängtade bok!

Jag vet att jag har tjafsat mycket om detta på sista tiden men GUD vad det har varit problem ända sedan jag köpte boken The Crown av Kiera Cass. Först så hade dem släppt e-boken innan den egentligen skulle släppas, vilket ledde till att jag inte kunde ladda ner boken alls. Vilket ledde till att jag var tvungen att vänta tills den 3 maj då bokens faktiska release-datum var satt. Igår så försökte jag alltså igen att få den bok jag köpt, men återigen var det problem. Den fanns fortfarande inte hos levarantören. Jag försökte därför igen, idag och nu får jag svaret att den boken inte säljs som e-bok i Sverige. Tack för den. Tog bara ca 2 veckor för leverantören att komma fram till det. Känns som om att det borde ha gått att komma fram till det du vet... innan man lägger upp boken till försäljning på sidan. Men icke sa nicke. Det hela slutade därför med att jag vände mig till min kära läsplatta där Kobo även har sin bokaffär inlagd. Där fick jag tag på boken utan problem för 10 kronor mindre än den bok jag ursprungligen köpt, tog dessutom ca 30 sek. Lite skillnad på 30 sek och två veckor fyllda med problem, men ah. Har därefter börjat läsa denna bok som jag längtat efter så mycket. Känner nu rent spontant att jag vill bojkotta allt som har att göra med svenska sajter (välkända sidor kan jag tillägga att det rör sig om) och att jag i alla fall ett tag framöver bara skall nöja mig med Kobos egna sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...