måndag 16 maj 2016

Smakbit från Missing you

Bilden är lånad från Goodreads
Här kommer en liten smakbit från en annan bok som jag för tillfället läser. Nämligen Missing you av Harlan Coben. Än så länge är det en spännande bok, men det har inte hänt supermycket och då har jag ändå läst ca. 30% av boken dvs. 100 sidor.

Dagens smakbit kommer från s. 111.

"It's not what you think."
"You lied."
"I did't lie. I just didn't tell you about the texts. "but I can explain that."
"No need. I'm out of this Brandon. Nice meeting you and all. Good luck in the future." She was about to thumb the END button, when she heard Brandon say, "I found out something about Jeff."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...