lördag 14 maj 2016

Det var ju det jag INTE skulle göra....

Idag var jag på stan för att köpa lite kläder inför min Thailandsresa. Hittade de här SUPERSÖTA shortsen på H&M. Dem kommer bli använda det kan jag lova!

Sen så vet jag att jag har gett mig själv köpförbud... men jag var ju bara tvungen att gå in och kolla på akademibokhandeln när jag ändå var i stan liksom. Vilket slutade med att jag gick därifrån med "månadens bok" vilket innebär att man som medlem i deras kundklubb endast behöver betala 49 kronor. Så jag menar... jag sparade ju pengar.... typ... säg inget, låt mig få intala mig det i alla fall. Vilket innebar att jag kom hem med boken Snövit ska dö skriven av Nele Neuhaus, har hört att den skall vara väldigt bra. Tjejen i kassan var mycket noga med att påpeka det för övrigt.

Kan ju även nämna att mitt Köpförbud varade i totalt 12 dagar.... det var någon som kommenterade på det inlägget att det förmodligen inte skulle gå så bra för mig att hålla det, då det aldrig går bra för henne. Kan väl sammanfatta det hela som om att hon hade rätt. Jag tänker att jag istället skall sätta som mål att i fortsättningen MAX köpa 2 böcker i månaden. Det hoppas jag i alla fall att jag kan hålla, då jag har gjort det förr. 


2 kommentarer:

  1. Haha låter nästan som det var jag som stått i kassan ;D Brukar också vara noga med att påpeka det. Så jag kan säga det här också, den är jättebra och spännande! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha vad kul ;) haha det känns bra att många tycker det för i sådana fall gillar jag den också förhoppningsvis :)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...