söndag 29 maj 2016

Veckans upplägg

Veckan som kommer nu kommer jag som jag tidigare skrivit inte hinna läsa speciellt mycket. Detta på grund av att min hemtenta skall in på onsdag, jag har praktik nu på måndag och det faktum att jag måste förbereda och hålla i en redovisning på fredag. Så alltså har jag en hel del att stå i. Men idag hann jag ändå att börja läsa på denna goding som har legat i bokhyllan och väntat på mig ett tag. Har verkligen sett fram emot att läsa denna då jag har hört en massa gott om den. Har inte hunnit så långt än, men jag kan redan säga att jag är fast. Jag älskar verkligen Sarenbrants sätt att formulera sig, man blir medryckt i handlingen från första sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...