onsdag 11 maj 2016

Praktik+bokläsning=sant

Det är så himla skönt att ha praktik ibland. Varför? Jo, för att du behöver inte läsa in dig på någon ny kurslitteratur utan du bara använder dig utav den litteratur du redan läst i andra kurser. Vilket ger mer tid över till rolig läsning. Du skickar in en loggbok till skolan varje vecka och när den är klar. Då är du klar. Dvs. inget plugg på helgen!! När hände det sist liksom????? Alltså kan jag sitta och läsa hela helgen och delvis på kvällarna också. Det är superskönt!! Just nu håller jag på att läsa Red Queen av Victoria Aveyard, i vilken jag snart har kommit halvvägs. Skall bli skönt att slappna av i solen med en bok i handen även idag. Än så länge tycker jag att boken är superbra. Mare är en stark kvinnlig karaktär med stor personlighet som får ta stor plats. Boken är intressant och spännande hela tiden, man uppfattar den inte alls som långtråkig även om det kanske inte "händer" stora viktiga saker hela tiden. En superbra bok än så länge helt enkelt. Får hoppas att det omdömet håller hela boken igenom .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...