tisdag 20 december 2016

Bokpost från Bokfabriken

Som ni kanske kommer ihåg fick jag hem bok tre i Warrior-serien som spontanutskick från Bokfabriken för några veckor sedan. Jag hade som sagt inte läst de tidigare böckerna och jag hade dem inte heller. Och då var Bokfabriken så himla snälla att de erbjöd sig att skicka de första två också. Vilket de alltså nu har gjort. Om jag skall vara ärlig så har jag redan tjuvkikat på första sidan i Ut i det vilda som är bok ett i serien. Och man kan väl säga såhär: med tanke på författarens totala inlevelse och med tanke på miljöbeskrivningarna, så är jag fett (ja, jag är västmanlänning från början, vi säger fett) taggad på att börja läsa den här serien. Då den verkar verkar väldigt lovande och det faktum att serien har skyhöga betyg på goodreads gör inte direkt saken sämre. Så det skall bli kul att få läst lite mer middlegrade under 2017.

2 kommentarer:

  1. Har precis nyss läst första delen i serien och gillade den riktigt mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra! Det låter väldigt lovande då alltså! Funderar på att i princip sträckläsa alla tre i januari! Skall bli kul! :)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...