måndag 12 december 2016

Veckans läsning- vecka 50

Imorgon börjar 12 days of bookmas, vilket bland annat är en läs-a-lot och jag satsar alltså helhjärtat på detta och hoppas kunna förminska min TBR-hög med flertalet böcker. Men innan dess att läs-a-loten börjar så har jag tänkt att försöka läsa klart The School for good and evil av Soman Chainani. 


Och sen på tisdag, när läs-a-loten officiellt drar igång tänker jag satsa på att läsa The Wrath and the dawn av Renée Ahdieh och samtidigt varva den boken med Det nästan döda trädet av Annah Nozlin. Sedan tänker jag efter det börja läsa The Rose and the dagger av Renée Ahdieh, vilket är bok två i the rose and the dagger-duologin. Och medans jag läser den så skall jag även försöka läsa en del i City of Ashes av Cassandra Clare. Det kommer med andra ord att bli en hel del läsning, samt en väldans massa parallelläsning, men det är så det får vara nu när jag verkligen vill försöka göra ett avtryck i min TBR-hög. Vi får helt enkelt hoppas på att det går vägen, men annars kommer läsningen av dessa böcker fortsätta in på nästa vecka också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...